Translate

poniedziałek, 29 października 2012

Najczęsciej używane kosmetyki w październiku.

Oj w tym miesiącu używałam dużo kosmetyków. Zdałam sobie sprawę gdy powyciągałam wszystkie i posegregowałam , aby łatwiej mi było je pokrótce opisać.
A więc zaczynamy od góry:

Włosy




1. GARNIER Ultra Doux - odżywka do włosów ( testuję )  ( 200 ml )
2. Green Pharmacy - Szampon , Rumianek lekarski - moje denko  ( 350 ml )


Twarz - pielęgnacja






1. Soraya - tonik przeciw trądzikowy - antybakteryjny - moje denko - jestem bardzo zadowolona z efektów. ( 200 ml ).  Moja recenzja klik
2. Garnier Czysta skóra - żel - krem oczyszczający. ( 150 ml )
3. Annayake - pianka do czyszczenia twarz- próbka z Box of Beauty od firmy Douglas. ( 15 ml )
4. Nivea Visage pure effect - peeling-krem ( 75 ml )


Zapach



 1. Nivea energy fresh - anty-perspirant - zawsze ze mną :)  ( 50 ml )
2. Adidas - odświeżający dezodorant (75 ml )

Usta




1. Nivea Soft - krem intensywnie nawilżający (  pomaga mi jak mam bardzo suche usta ) ( 50 ml )
2. Bell - błyszczyk do ust - Air Flow
3. NYC - pomadka Ultra Last Lipwear nr 414 Lilac Dream ( 3,4 g )


Makijaż




1. Mariza podkład matujący do cery tłustej i mieszanej - kolor 23 beżowy. ( 30 ml )
2. Lovely Magic Pen korektor - nr 1 ( 2 ml )
3. Synergen puder vanilla nr 01 ( 9 g )
4.Virtual blusher - róż do policzków nr 12.
5. Sleek Make up - Au Naturel 601.
6. Rimmel Extreme Definition - kredka do oczu dwustronna czarna i biała
7. Wibo stalowy eyeliner ( 4 ml )
8. Maybelline the falsies volum express black drama - efekt sztucznych rzęs.
    Eveline Million Calories
    Douglas Absolute mascara


Lakiery do paznokci




1. Wibo nr 65 ( 11 ml ) , nr 425 ( 9,5 ml )
2. Rimmel nr 315 , nr 035 ( 8 ml )
3. Virtual nr D30 ( 10 ml )


Ciało


1.  Eveline Peeling - Masaż pod prysznic antycellulit ( 250 ml )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz