Translate

poniedziałek, 8 października 2012

Tonik przeciwtrądzikowy - SORAYA - recenzja

 Witam Kochani!

Dzisiaj recenzja toniku przeciwtrądzikowego z serii CARE&Control firmy SORAYA.

Używam go od dwóch miesięcy, dwa razy dziennie, przecierając wacikiem twarz rano i wieczorem. Zostało mi 1/3 opakowania czyli spokojnie może do końca miesiąca wystarczy. Konsystencja jak woda i tutaj opakowanie troszeczkę jest nie wygodne, delikatnie trzeba przechylać nalewając na płatek bo można przedobrzyć z ilością. Łatwo się rozprowadza, ma przyjemny odświeżający zapach z wyciągiem z trawy cytrynowej a ja uwielbiam ten zapach.Nie zawiera alkoholu, po nałożeniu na skórę czuć świeżość , nawilżenie. Jeśli chodzi o mnie to jestem bardzo , ale to bardzo mile zaskoczona! Mam cerę tłustą i rano potrzebuję odświeżenia mojej twarzy i błysku po nocy :) Odkąd zaczęłam używać coraz rzadziej wyskakują mi pryszcze, nawet przed okresem co wcześniej zdarzało mi się.

- zmniejsza wielkość zaskórników i wyprysków - prawda , rewelacyjnie jeśli chodzi o moją twarz mam mniej niespodzianek na twarzy , a niekiedy wcale.

- ogranicza powstawanie nowych - prawda i jeszcze raz prawda !

 - zwęża pory skóry - prawda

- poprawia koloryt skóry - prawda

- zmniejsza szorstkość - prawda

- koi i łagodzi podrażnienia -  prawda i jeszcze raz prawda!

- zapewnia skórze naturalne ph- prawda

- głęboko oczyszcza - tutaj nie do końca się zgadzam , trochę słabe oczyszczenie

 Dostępny jest m.in. w Rossmanie za ok. 15 zł.

 

Linia CARE & CONTROL Antybakteryjna

Antybakteryjny tonik przeciwtrądzikowy


  
Tonik przeciwtrądzikowy (bezalkoholowy) usuwa nadmiar łoju i zanieczyszczenia, nie naruszając naturalnej bariery ochronnej, przywraca neutralne pH skórze i odblokowuje pory skóry. Dzięki recepturze wzbogaconej o Witaminę B3, Cynk, Acnacidol i wyciąg z Trawy Cytrynowej tonik działa silnie antybakteryjnie, hamuje wydzielanie łoju i zapobiega rozwojowi mikroorganizmów.


Pojemność: 200 ml


Rezultat :
czysta, gładka i matowa skóra, bez wyprysków i zaskórników.
 POLECAM!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz