Translate

środa, 10 października 2012

EVELINE COSMETICS SLIM EXTRIME 3D SPA!.- recenzja

EVELINE COSMETICS SLIM EXTRIME 3D SPA!.
Krem wyszczuplający + ujędrniający antycelluit.
więc troszkę o nim napiszę:

TRZYSTOPNIOWA KURACJA MODELUJĄCA:
- Redukuje tkankę tłuszczową
- Wysmukla sylwetkę: modeluje ramiona, uda, brzuch i pośladki
- Skutecznie walczy z upartym cellulitem oraz niweluje objawy rozstępów i przeciwdziała ich powstawaniu
 
Innowacyjna formuła Kremu Wyszczuplającego Slim Extreme 3D, opracowana w laboratorium Eveline Cosmetics to ekspert w modelowaniu zgrabnej sylwetki.
Wysokie stężenie L-karnityny przyspiesza metabolizm, skutecznie redukuje tkankę tłuszczową błyskawicznie modelując kształt idealnej sylwetki. Aktywne komponenty kompleksu Lipocell-Slim? zostały specjalnie dobrane w celu efektywnego rzeźbienia, ujędrnienia i odmłodzenia ciała.efektywnego rzeźbienia, ujędrnienia i odmłodzenia ciała.
 
WYSELEKCJONOWANE SKŁADNIKI:
Isocell Slim, Centella Asiatica, kofeina i wyciąg z bluszczu intensywnie stymulują procesy metaboliczne skóry, skutecznie likwidując efekt "skórki pomarańczowej" i wyszczuplając sylwetkę. Pobudzają proces spalania kwasów tłuszczowych, blokują syntezę tłuszczu oraz przyspieszają odpływ limfy z tkanki tłuszczowej.
Kolagen i elastyna maksymalnie poprawiają gładkość, jędrność i elastyczność skóry.
Miłorząb japoński pobudza krążenie krwi, zmniejsza kruchość naczyń krwionośnych, zapobiega powstawaniu rozstępów i wygładza już istniejące.
Pielęgnacyjna formuła kremu zawierająca minerały wód termalnych Północnej Bretanii oraz wyciąg z alg Laminaria głęboko nawilża i doskonale odświeża skórę.
Przyjemne uczucie chłodzenia towarzyszące aplikacji jest gwarancją natychmiastowego działania kremu.
 
EFEKTY JUŻ PO 4 TYGODNIACH STOSOWANIA*:
- Redukcja cellulitu do 60%
- Zmniejszenie obwodu ud o 2,5 cm
- Ujędrnienie, uelastycznienie i wygładzenie skóry do 65%
 Tak wygląda ! 
Pojemność : 250 ml
Moja opinia :

 Musze przyznać że to pierwszy krem , którego wykończyłam do samego końca. Używałam go około 3 tygodni. Przede wszystkim skóra jest jędrna, gładka, krem szybko się rozprowadza i wchłania się.Ma konsystencje delikatnego, nawilżającego kremu. I oczywiście uczucie chłodu po nałożeniu jest super. Bardzo podoba mi się zapach jest taki świeży jak mięta. Efekty na pewno są. Bo widzę sama jak dotykam skórę. Jeśli chodzi o cellulit to wiecie dobrze że ciężka z nim walka, ale trochę lepiej wygląd moja skóra. A jeśli chodzi o rozstępy to też fajnie zadziałał bo mój brzuch jest mniej chropowaty niż wcześniej. Opakowanie poręczne, wygodna aplikacja produktu na ciało. Cena jest niska bo ja kupiłam za 13,90 zł. Powinno się używać go po zastosowaniu serum lub scrubu ale ja nie używałam. Jednym słowem - POLECAM. aha ja smarowałam go 1-2 razy dziennie to też ma swój plus.
Na pewno kupię kolejne opakowanie i spróbuję oczywiście innych kosmetyków z tej firmy do ciała. 
 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz