Translate

wtorek, 9 października 2012

Szampon do włosów Rumianek lekarski z Green Pharmacy

Dzisiaj recenzja obecnie używanego szamponu do włosów. Szampon przeznaczony jest do włosów osłabionych i zniszczonych. Niestety w ostatnim czasie moje włosy były bez życia , wypadały i były osłabione. Mam włosy u nasady przetłuszczające , natomiast reszta włosów jest sucha. W Rossmanie znalazłam ten szampon i pomyślałam, że za tak niską cenę spróbuje. Nie chętnie zmieniam szampony, ponieważ moje włosy reagują natychmiast i dostaje łupież. Jednak mimo zmiany nie mam łupieżu. 
Zacznę od opakowania - pojemność 350 ml, buteleczka bardzo fajna , ciemna , z wygodnym zamknięciem który uchroni od nadmiernego wylania się szamponu podczas użycia. Do szamponu dołączona jest ulotka informacyjna z typami włosów oraz proponowanymi produktami.  Na opakowaniu producent zapewnia nas o braku barwników, SLS,i SLES i 0%  parabenów.Oprócz rumianku lekarskiego znajduje się prowitamina B5. Jeśli chodzi o zapach to oczywiście pachnie rumiankiem. Jeśli ktoś nie lubi ziół to tylko czuć przy rozprowadzaniu szamponu. Po umyciu tylko delikatnie pachną rumiankiem. Jest gęsty i bardzo wydajny . Bardzo fajnie się pieni i rozprowadza. Ja stosuje od prawie dwóch miesięcy i jeszcze mam na jakieś 4-5 myć.Producent poleca mycie włosów przy użyciu dwa razy szamponu czyli  delikatnie wmasować na mokre włosy , spłukać i powtórzyć czynność.
Po umyciu moje włosy są błyszczące, świeże , fajnie się rozczesują. Szampon ich nie obciąża, wręcz wyglądają na zdrowsze. Wydaje mi się , że troszkę są jaśniejsze i nie wypadają tak znacząco jak wcześniej. Jestem zadowolona i jak tylko skończę te opakowanie to kupuję następne.


Tutaj przedstawiam Wam opis produktu ze strony Elpha pharm
 

Opis: Szampon do włosów osłabionych i zniszczonych RUMIANEK LEKARSKI. Tradycja stosowania ziół w leczeniu różnych dolegliwości sięga czasów starożytnych. Wiele niezastąpionych receptur nadal potwierdza swoją aktualność i efektywność. Rośliny lecznicze są sprawdzonym lekiem po który często sięgamy w czasie choroby czy osłabienia organizmu i otrzymujemy skuteczną pomoc. Dlatego głównym składnikiem szamponu jest wyciąg z koszyczków rumianku lekarskiego o działaniu ogólnie wzmacniającym,  przeciwzapalnym i antyalergicznym. Wyciąg z rumianku, bogaty w witaminę C, zwalczającą wolne rodniki - powoduje opóźnienie starzenia się skóry, a także witaminę PP, wzmacniającą naczyńka krwionośne - dzięki czemu poprawia wygląd skóry oraz  wspomaga procesy regeneracyjne włosów na całej ich długości. Wzmacnia cebulki włosowe i chroni końcówki przed rozdwojeniem. Rumianek to naturalny filtr UV oraz bogate źródło życiodajnej energii z przyrody, która przywraca włosom zdrowie. W ziołowych szamponach serii Green Pharmacy zebraliśmy wszystko najlepsze, czym obdarza nas matka-natura.






Szampon jest dostępny m.in. w Rossmanie, Naturze, Drogerie Aster.

Cena : 7,50 zł

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz